Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2007 14:57 - Знаеш как...
Автор: expertmc Категория: Лични дневници   
Прочетен: 964 Коментари: 0 Гласове:
0



правиш го, тръгваш и се оглеждаш на голямото шосе и ..., за малко да те отнесът.Що така бе, толкова много ли се мразим?! Шофирам, гледам знаците, внимавам когато наближавам спирки, прави ми кеф, да направя път на някой бързащ.Мисля си, ей тоя човек ще вземе да си хване превоза, някак си ще му е по добре, е и аз му съдействах.Не искам да ми благодарят, но, като ми махнат с ръка за одобрение, обаче някой го правят, е-е страхотно е!Когато видя от тези малките човеци винаги намалявам и съм готов да спра, с това се надявам да спомогна за общото спокойствие, надявам се, че градя сигурност на пътя за тях, а ако и другите правят така и за мойте малчугани ще съм по сигурен.Вярно бърза народа, но пък в крайна сметка за къде?Най ми е ядно когато някой претича пред колата за да се спре от другата страна на пътя!Те това не го разбирам.Да а и аз съм пешеходец, не движа цял ден с колата я, но гледам да не се пречкам пред автомобилите и да им образувам нерви.Не не съм такъв добряк, просто взех решение ще ги спазвам тези правила по дяволите, кой знае може пък да станем и по културна, а вероятно и по организирана нация.Амин дай Боже!
Ако, някой, прочете този постинг, нека се включи в този почин.Пък, може да станем и двама в това начинание.


Тагове:   как,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: expertmc
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19825
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 108
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930